Karma Öğrenme için Basitleştirilmiş

Sanal veya yüz yüze olursa olsun, yeni öğrenme olanaklarının kilidini açın.

Senkronizasyonda kalın

Tüm öğrencilerin kolayca erişebileceği iyi organize edilmiş kaynakların, elverişli öğrenme için anahtar olduğunu biliyoruz. ClassSpaces, ders materyallerinizi yükleme, depolama ve paylaşmanın bir cazibe gibi çalışmasını sağlar.

ClassSpaces ile ders materyallerinizle yaratıcı olabilirsiniz. Dersler sırasında kolay paylaşım için tüm kaynak türlerini (web sayfaları, dosyalar ve hatta kullandığınız mevcut herhangi bir bulut depolama alanına bağlantılar) bağlayın.

Tüm kaynaklarınızı ClassSpaces ile bağladığınızda, öğrenim materyallerini öğrencilerin cihazlarına göndermekten bir tık uzaktasınız.

Sınıfınızın birkaç gün sonra izini kaybetmesi için ders materyallerini planlamak, organize etmek ve hazırlamak için saatler harcayacağınız günler geride kaldı. Bir ders sırasında paylaşılan her şeye, ders bittikten sonra da tüm öğrenciler erişebilir. İster bir sınava çalışıyorlar ister ödevlerini yapıyorlar, öğrenciler istedikleri zaman özetleyebilir ve gözden geçirebilirler.

Öğretmenler Ne Diyor?

Farklı sınıf araçlarını denedikten sonra, öğrenciler arasında işbirliğini kolaylaştırmanın ve ayrıca paylaşılan bilgilerin yönetilmesinin öğretmenler için çok önemli olduğunu düşünüyorum. Aşırı karmaşık olması gerekmez.

BT Personeli, Tennessee’deki Okul

Dinamik Dersler Yürütün

Öğrencilerin derslere dahil olduklarını hissettiklerinde görevde kalma olasılıkları daha yüksektir. Çift yönlü entegre ekran paylaşımı ve sohbet işlevleriyle, öğrenciler bir derse aktif olarak katılabilir ve sınıf arkadaşları ve öğretmenleriyle etkileşime girebilir, bu da dersi herkes için daha ilgi çekici bir deneyim haline getirir.

Ekranınızı paylaşın ve canlı içeriği doğrudan öğrencilerin cihazlarına aktarın. Tüm ekranınızı, bir uygulama penceresini veya tarayıcınızdaki belirli sekmeleri paylaşma arasında karar verin.

Öğrencilerden ekranlarını paylaşmalarını isteyerek öğrenci sunumlarını kolaylaştırın, belirli bir göreve yardımcı olun veya ödevler hakkında geri bildirim sağlayın.

Entegre sohbet fonksiyonu ile ihtiyacınız olan her şey tek bir tarayıcıda. Aktif katılımı teşvik etmek için öğrenciler dersten önce, ders sırasında ve dersten sonra sorular sorabilir ve akranlarıyla veya öğretmenleriyle etkileşim kurabilir. Öğretmenler ayrıca sohbet üzerinde tam kontrole sahiptir ve dersi kesintiye uğratması durumunda dilediği zaman etkinleştirebilir veya devre dışı bırakabilir.

Öğretmenler Ne Diyor?

Öğretmenlerin sınıfta neler olup bittiğine dair görünürlük sahibi olması gerçekten çok önemli çünkü çocukların 1:1 cihazda olmasının en zor yanı artık tüm ekranları aynı anda göremiyor olmam.

Carla, Dublin Şehir Okulları Bölüm Başkanı

Tam Şeffaflık Kazanın

Eğitimin güvenli ve ölçülü bir ortamda gerçekleşmesi gerektiğine inanıyoruz. ClassSpaces, öğretmenlere dersler sırasında öğrencilerin ekranları üzerinde şeffaflık ve kontrol sağlayan işlevleri destekler.

Sekmeler üzerinde kontrol sahibi olan öğrencilerin omuzlarının üzerinden bakın. Öğretmenler, etkin sekmeleri görme, sekmeleri gerçek zamanlı olarak kapatma ve hatta dersle ilgisi olmayan belirli alanları kısıtlama olanağına sahip olacak. Bu şekilde tam şeffaflık elde edecek ve ilerlemelerini anlayabileceksiniz.

Öğrencilerin cihazlarındaki tüm etkin ekranların önizlemesini alın ve kaynakları doğrudan bu görünüm içinde engelleme veya kapatma olanağına sahip olun.

Öğrencilerinizin dersler sırasında hangi sayfalarda olduğunu bilin. Zaman çizelgesi görünümü, her sayfada harcanan süreye ilişkin içgörüler sağlar, böylece sayfaların bireysel ilerleme ve katılım metrikleri hakkında bir fikriniz olur.

ile kolay entegrasyon

Bir Dakikadan Kısa Sürede ClassSpaces

Özellikler ve İşlevsellik

Kolayca iletebilmeniz için her şeyi tek bir PDF’de özetledik.

Daha Fazlasını Merak Ediyor musunuz?

ClassSpaces, hibrit bir sınıfın zorluklarını aşmanıza yardımcı olan hepsi bir arada bir sınıf yönetimi platformudur. İlçenizin ihtiyaçlarını nasıl karşılayabileceğimizi öğrenmek için iletişime geçin.